اخذ مجوز گرایش طراحی کاربردی از شورای گسترش آموزش عالی

اخذ مجوز گرایش طراحی کاربردی از شورای گسترش آموزش عالی

۲۴ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱ کد : ۶۴۲۳ رویدادها و اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۴۶۰
سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش گفت: مجوز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، گرایش طراحی کاربردی از سوی شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برای این دانشگاه صادر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه تفرش، دکتر علی کاظمی در این خصوص گفت: با کسب این مجوز از سوی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، متقاضیان می‌توانند در آزمون ورودی سال ۱۴۰۱ این رشته را انتخاب نمایند.

وی ضمن تشکر از پیگیری های مدیر گروه آموزشی مهندسی مکانیک خاطرنشان کرد: با اخذ مجوز این گرایش، دانشگاه تفرش در رشته مهندسی مکانیک در سه گرایش طراحی کاربردی، ساخت و تولید و تبدیل انرژی اقدام به جذب و تربیت دانشجوی متخصص برای حوزه های علمی و صنعتی خواهد نمود.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تفرش ادامه داد: با توجه به تدابیر پیش بینی شده و با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب آموزشی و پژوهشی دانشگاه و ارتقای سطح علمی اعضای هیات علمی دانشگاه، برنامه ریزی های لازم به منظور اخذ مجوز چندین رشته گرایش دیگر در دانشگاه در دست اقدام بوده که در صورت اخذ مجوز، اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر کاظمی تصریح کرد: تمامی هدف گذاری های آموزشی و اقدامات به سمت اخذ مجوز رشته های پرمتقاضی و کاربردی در صنایع مختلف و پژوهش های بنیادی بوده و امید است اقدامات دانشگاه در نهایت در راستای اسناد بالادستی نظام آموزش عالی کشور، سبب ارتقای سطح کمی و کیفی دانشجویان علاقمند و تربیت نسلی متخصص با دانش کاربردی برای رفع نیازهای ضروری کشور شود.

آخرین ویرایش۲۴ فروردین ۱۴۰۱

( ۱ )

نظر شما :